.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی برخی رسانه‌های جریان‌خاص

جریان انحرافی که در ماه‌های اخیر به سازماندهی و فعال کردن رسانه‌های مختلف مشغول بود در هفته‌های اخیر با مشکلات جدی از نظر منابع مالی مواجه شده است.

به گزارش «سفیر» این جریان که در این مدت حداقل دو روزنامه، یک هفته‌نامه و یک ماهنامه را راه‌اندازی کرده بود به دلیل برخورد به موقع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با چهره‌های موثر این جریان که وظیفه تامین منابع مالی برای این دستگاه عریض و طویل رسانه‌ای را داشتند به مشکلات جدی برخورد کرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده به سفیر، این جریان تصمیم به تعطیلی موقت ماهنامه خود که بیشتر رویکرد هنری و سبک زندگی داشت را گرفته و به زودی نیروهای هفته‌نامه خود را به روزنامه ورزشی- هنری خود منتقل می‌کند.

مسئولان این رسانه‌ها به خبرنگاران و کارکنان خود گفته‌اند افرادی که آنها را از نظر مالی تامین می‌کردند با مشکل مواجه شده‌اند و فعلا صلاح در این است که کارها در یکدیگر ادغام شود تا هزینه‌ها پائین بیایند.

آنها البته به کارکنان این ماهنامه و هفته‌نامه‌ای که به زودی انتشارش متوقف خواهد شد وعده داده‌اند که یک ماه پیش از انتخابات مجلس فعالیت خود را به صورت جدی از سر خواهند گرفت ولی تا آن زمان برای تامین منابع مالی جدید و برخی مصالح، تصمیم به این کار گرفته‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.